گل‌محمدی: گلمان سالم بود و داور یک پنالتی نگرفت


کد خبر : 1843114 |
19 شهریور 1401 ساعت 23:17 |
28.1K بازدید |

17
دیدگاه

از لوکادیا بابت دو گلی که زد متشکرم

سرمربی پرسپولیس در خصوص بازی اضافه کرد :می‌توانستیم گل سوم هم بزنیم. پس از آن بازی را کنترل کردیم و این پیروزی را به بازیکنان تبریک می‌گویم چون شرایط جوی اینجا خیلی سخت است؛ ضمن اینکه چمن هم بلند بود. اینکه وقتی تیم‌ها برابر پرسپولیس قرار می‌گیرند چمن خودجوش بلند می‌شود جای تعجب دارد اما در هر صورت این سه امتیاز شیرین بود و آن را به همه هواداران عزیز تقدیم می‌کنیم و آقای ترابی که امروز تولدش بود؛ بازیکنی که لحظات خیلی زیبایی برای ما ساخته و از بازیکنان باشخصیت و بااخلاق تیم ماست.


گل‌محمدی در نشست خبری از لوکادیا برای دو گلی که به ثمر رساند؛ تشکر کرد.

گل‌محمدی: گلمان سالم بود و داور یک پنالتی نگرفت

گل‌محمدی درباره داوری این بازی گفت: احساس می‌کنم در نیمه اول هم‌ پنالتی به نفع ما گرفته نشد و هم گل ما سالم بود ولی بازی سختی بود و به آقای مهدوی و تیم داوری او خسته نباشد و خداقوت می‌گویم و امیدوارم اشتباه از طرف ما باشد. واقعا بازی سنگینی برای قضاوت بود و از آنها تشکر می‌کنم.



منبع وی افزود: ضمن اینکه نیمه اول ما هم گلی که زدیم درست بود و هم یک پنالتی داور می‌توانست برایمان بگیرد. در نیمه دوم خیلی خوب شروع کردیم و شاید یک مقدار حریف بی تجربه بود و بازیکنان ما هم با انگیزه جبران شروع کردند و توانستند از موقعیت‌هایی که به دست آوردند، استفاده خوبی کنند. جا دارد از لوکادیا به عنوان بازیکن حرفه‌‌ای که خیلی خوب خودش را نشان داد تشکر کنم چون از زحمات بچه‌ها خوب استفاده کرد.

به گزارش “ورزش سه”، یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی مقابل نفت مسجدسلیمان حضور یافت و در خصوص این بازی گفت: فکر می‌کنم بازی جذاب و دیدنی بود؛ در مجموع و هرکسی که این بازی را دید، لذت برد و یک فوتبال رو به جلو از سوی هر دو تیم شاهد بودیم؛ اگر بخواهیم منصفانه در مورد بازی صحبت کنیم، نیمه اول تیم مسجدسلیمان توانست موقعیت‌های خوبی به دست بیاورد و اکثرش در انتقال به حمله بود؛ فکر کنم بعد از گلی که خوردیم هیجانی بازی کردیم و توپهای زیادی از دست دادیم که منجر به ضد حمله شد و می‌توانستند گل دوم را هم بزنند.