گواردیولا: بندی برای رفتن هالند به رئال وجود ندارد

گواردیولا همچنین در مورد تعویض هالند در پایان نیمه اول دیدار امشب گفت:”باید با شما صادق باشم؛ چیزی که هالند می‌خواهد، همان چیزی است که همه ما می‌خواهیم و آن پیروزی در بازی هاست. 
وقتی او آن هت تریک ها را ثبت کرد، باعث پیروزی ما شد. البته اگر امشب هم بیشتر از 45 دقیقه بازی می کرد، فرصت های بیشتری به دست می‌آورد اما او دقایق زیادی بازی کرده است و بازی هم 3-0 بود و در کنترل ما. 
اگر بازی نزدیک بود، ارلینگ به بازی کردن ادامه می داد اما در این شرایط بهتر بود که استراحت کند و به بازی با ساوتهمپتون فکر کند؛ تیمی که نتوانستیم فصل قبل شکستش بدهیم. امیدواریم بتوانیم این فصل این کار را بکنیم.”
 



منبع

به گزارش “ورزش سه”، به تازگی ادعا شد که در قرارداد هالند با منچسترسیتی بندی وجود دارد که انتقال او به رئال مادرید در پایان فصل 24-2023 را تسهیل می‌کند. اما بعد از پیروزی 5-0 امشب سیتی مقابل کپنهاگن که هالند در آن یک نیمه بازی کرد و دو گل زد، گواردیولا این شایعه را رد کرد.
او به خبرنگاران گفت:”این درست نیست. هیچ بندی در مورد انتقال او به رئال مادرید یا هر تیم دیگری وجود ندارد. این درست نیست. چه می توانم بگویم؟ احساس من این است که او اینجا از بودن در اینجا بسیار راضی است. ما تلاش خواهیم که باعث خوشحالی او شویم.”
هالند که در تابستان همین امسال از دورتموند به سیتی پیوست، قراردادی 5 ساله با آبی های شهر منچستر امضا کرد اما این فرناندو سانز، بازیکن سابق رئال، بود که به تازگی ادعا کرد براساس بندی که در قرارداد این بازیکن وجود دارد، او می توانست در تابستان 2024 این باشگاه را به مقصد رئال ترک کند.


کد خبر : 1846731 |
14 مهر 1401 ساعت 02:46 |
911 بازدید |

0
دیدگاه


پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از پیروزی امشب تیمش مقابل کپنهاگن، شایعات در مورد وجود بندی در قرارداد ارلینگ هالند برای انتقال به رئال مادرید را رد کرد.

گواردیولا: بندی برای رفتن هالند به رئال وجود ندارد