گودبای پارتی سردار به میزبانی روهر اشتادیون!

لورکوزن امروز در هفته آخر بوندسلیگا به مصاف بوخوم خواهد رفت و احتمالا سردار آزمون آخرین بازی خود را در ترکیب لورکوزن در روهر اشتادیون انجام خواهد داد. دیداری که برای هر دو تیم هم از اهمیت خاصی برخوردار است چرا که لورکوزن برای حفظ سهمیه لیگ کنفرانس و بوخوم برای فرار از سقوط تلاش می کنند.



منبع

سردار در نقل و انتقالات و انتقالات زمستانی نیز فقط یک گام تا ترک بای آره‌نا فاصله داشت و تا آستانه حضور در مارسی فرانسه پیش رفت؛ موضوعی که خود او نیز در یکی از مصاحبه های خود به آن اشاره کرده بود. با این حال این انتقال در آخرین لحظات منتفی شد تا این مهاجم ملی پوش ایرانی در جمع شاکردان ژابی آلونسو ماندگار شود. 

به گزارش “ورزش سه”، بعد از یک فصل و نیم به نظر می رسد که سردار آزمون به آخرین روزهای حضور خود در بایرلورکوزن نزدیک شده است. بازیکنی که پس از حضور طولانی در فوتبال روسیه راهی یکی از معتبرترین لیگ های دنیا شد اما شواهد و گزارش ها حاکی از آن است که او و لورکوزن به خط پایان رسیده اند. 


کد خبر : 1940188 |
06 خرداد 1402 ساعت 12:41 |
4.5K بازدید |

1
دیدگاه

بعد از یک فصل و نیم حضور در لورکوزن

حالا بعد از چند ماه دوباره آزمون در آستانه ترک لورکوزن قرار گرفته است. بیلد هفته گذشته خبر داد که این مهاجم ایرانی دوباه مورد توجه مارسی قرار گرفته و به نظر می رسد که حضور در این باشگاه فرانسوی محتمل ترین مقصد برای سردار محسوب می شود.  


سردار آزمون احتمالا امروز آخرین بازی خود را برای لورکوزن انجام خواهد داد.

گودبای پارتی سردار به میزبانی روهر اشتادیون!