گپ دوستانه مسی و رونالدو: چشم در چشم بعد از سال‌ها

به گزارش “ورزش سه”، شکی نیست اکثر قریب به اتفاق میلیون‌ها نفری که در سراسر دنیا امشب پای تلویزیون نشستند تا دیدار دوستانه پاری‌سن‌ژرمن و منتخب ریاض را تماشا کنند بیش از هر چیز دوست داشتند یک صحنه خاص را تماشا کنند: مقابل هم ایستادن لیونل مسی و کریستیانو رونالدو و چشم در چشم شدن این دو غول دنیای فوتبال.


کد خبر : 1865653 |
29 دی 1401 ساعت 22:03 |
173.6K بازدید |

2
دیدگاه

سرانجام انتظارها به سر رسید و بعد از ورود بازیکنان دو تیم به میدان در شهر ریاض مسی و رونالدو مقابل هم قرار گرفتند و برخورد گرم و دوستانه‌ای داشتند. مسی و رونالدو دست به گردن هم انداخته و صمیمانه خوش و بش کردند.

1793244


لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، که سال‌ها بود در یک زمین فوتبال با هم از نزدیک روبرو نشده بودند، امشب در شهر ریاض سرانجام مقابل هم ایستادند.

گپ دوستانه مسی و رونالدو: چشم در چشم بعد از سال‌ها

درحالی‌که رسانه‌ها نتوانسته‌اند تشخیص بدهند بین آنها چه جملاتی رد و بدل شده است، ولی عکاس‌ها لحظه‌ای را شکار کردند که کریستیانو به سمت مسی رفت و به او سلام کرد. آنها ابتدا با هم دست داده و سپس لحظاتی درحالی‌که دست‌های خود را به نشانه رفاقت و حمایت پشت هم گذاشته بودند به صحبت مشغول شدند.

1793245



منبع

رقابت بین مسی و رونالدو رقابتی تاریخی است. اما این دو اسطوره فوتبالی مدت‌ها بود که در زمین فوتبال با هم دیدار نکرده بودند. این در حالی است که سال‌ها پیش، در دورانی که رونالدو پیراهن رئال را به تن می‌کرد و مسی پیراهن بارسا، در هر فصل چندین بار شاهد روبرو شدن آنها بودیم.