یونایتد، کاسمیرو و آنتونی را از روی ترس خرید!

به گزارش “ورزش سه”، یونایتد پس از  دو نتیجه ضعیف در ابتدای فصل توانست شرایط را تا حد زیادی به سود خودش تغییر دهد و حالا روند خوبی را در لیگ برتر در پیش گرفته است. 
آنها در چند روز پایانی پنجره نقل و انتقالات بسیار فعال ظاهر شدند و بازیکنان درخشانی مانند کاسمیرو از رئال مادرید و آنتونی از آژاکس را به خدمت گرفتند. 
با این حال به نظر می‌رسد که تلاش مدیران این باشگاه برای تقویت تیم تحت هدایت اریک تن‌هاخ، از نظر نویل چندان رضایت‌بخش نبوده است. 


کد خبر : 1842905 |
18 شهریور 1401 ساعت 22:43 |
18.1K بازدید |

7
دیدگاه

گری نویل:

این کاپیتان سابق یونایتد در گفتگو با اورلپ اظهار داشت:« منچستریونایتد قصد داشت نزدیک به 130 تا 140 میلیون یورو هزینه کند اما در نهایت 230 میلیون یورو خرج کرد. ما چنین رفتارهایی را پیش از این از خانواده گلیزر دیده بودیم. به دردسر افتادن، مواجهه با اعتراض‌های شدید، سرمایه‌گذاری و تلاش برای راضی کردن هواداران و در نهایت خریدهایی که از روی اضطراب انجام می‌شوند.»
این در حالی است که تن‌هاخ اصرار زیادی به جذب آنتونی داشت و امیدوار بود که بتواند بار دیگر با این شاگرد سابقش که با او قهرمانی در لیگ هلند را تجربه کرده بود کار کند. 
نویل درباره این بازیکن و همچنین کاسمیرو اضافه کرد:« خرید این دو بازیکن در فاصله دو روز تا بازی با لیورپول نهایی شد که مشخصا زمانی بود که آنها فقط می‌خواستند بازیکنانی را به تیم اضافه کنند. استراتژی آنها از اول تابستان این نبود که این مبلغ را برای جذب بازیکنان جدید هزینه کنند.»



منبع


گری نویل، کاپیتان سابق منچستریونایتد، معتقد است که این باشگاه برنامه مشخصی برای جذب کاسمیرو و آنتونی نداشته است.

یونایتد، کاسمیرو و آنتونی را از روی ترس خرید!