یووه ۲ – مونزا ۱: بردِ حذفی برای التیام زخم ناپولی


کد خبر : 1865680 |
30 دی 1401 ساعت 01:56 |
202 بازدید |

0
دیدگاه

اما آلگری که در این دیدار تیمش در میان تعجب تنها در 39 درصد از زمان بازی صاحب توپ و میدان بود، در نهایت با به میدان فرستادن همزمان کیه‌زا و لوکاتلی و در ادامه الکس ساندرو و آنخل دی‌ماریا سعی در تقویت قوای هجومی تیمش کرد. تدبیری که البته مزد آن را گرفت و ساندرو چهار دقیقه بعد از حضورش در زمین توانست پاسِ گل پیروزی‌بخش تیمش را برای فدریکو کیه‌زا ارسال کند تا فوق‌ستاره محبوب هواداران یووه، تیمش را از یک ناکامی دیگر نجات دهد.

1793323
در ادامه حملات جسته و گریخته شاگردان پالادینو هم ثمری نداشت تا یوونتوس با پیروزی در این مسابقه راهی مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا شده و حریف لاتزیو شود.



منبع

شاگردان ماسیمیلیانو آلگری که بعد از شکست تحقیرآمیز در ناپل مقابل تیم بی‌رحم اسپالتی سخت به دنبال پیروزی در این دیدار حذفی و بازیابی وضعیت مطلوب روحی خود بودند، در این دیدار با رویکردی تهاجمی از ابتدای بازی کار را آغاز کردند و خیلی زود در هشتمین دقیقه با گل مویزه کین از حریف خود پیش افتادند.

1793325

به گزارش “ورزش سه” تیم فوتبال یوونتوس در مرحله یک‌هشتم نهایی کوپا ایتالیا، با برتری برابر مونزا در دیداری خانگی راهی دور بعد شد.


شاگردان آلگری با پیروزی برابر مونزا به جمع هشت تیم پایانی کوپا ایتالیا صعود کرده و حریف لاتزیو شدند.

یووه 2 - مونزا 1: بردِ حذفی برای التیام زخم ناپولی

مونزا که در سری آ ایتالیا در رده سیزدهم جدول قرار دارد و در دیدار قبلی دو تیم در لیگ موفق شده بود بانوی پیر را شکست دهد، نمی‌خواست قافیه را در نیمه اول به حریف خود واگذار کند و توسط ماتیا والوتی در بیست و چهارمین دقیقه مسابقه به گل تساوی دست یافت.