۱۷-۱۸ ساله‌ها از نیمکت متنفرند، این که رونالدوست!

او همچنین درباره مراکش نیز صحبت کرد و گفت: مراکش یک تیم رقابتی، تهاجمی، سریع، با شخصیت و با تکنیک است. آنها در گروه‌شان اول شدند و اسپانیا را هم شکست داده‌اند که کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد. بنابراین ما باید کاملا آماده باشیم و روی کاری که قرار است انجام بدهیم، تمرکز کنیم. ما فقط در صورتی این بازی را خواهیم برد که در بهترین حالت خودمان باشیم.



منبع




برونو فرناندز از نمایش تیم ملی پرتغال در دیدار مقابل سوییس خشنود است.

۱۷-۱۸ ساله‌ها از نیمکت متنفرند، این که رونالدوست!

به گزارش ورزش سه، او در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: این یک نمایش و یک نتیجه بسیار خوب برای ما بود. کار گروهی به بهترین نحو انجام شد. ما توانستیم از اکثر فرصت‌هایمان بهره ببریم و به نظرم سوییس هم بدون در نظر گرفتن نتیجه، بازی خوبی انجام داد اما این نتیجه به دلیل کیفیت تیمی ما به دست آمد؛ کیفیت همه ۲۶ بازیکنی که در جام جهانی به سر می‌برند.


کد خبر : 1857819 |
16 آذر 1401 ساعت 02:18 |
974 بازدید |

0
دیدگاه


فرناندز سپس درباره نیمکت‌نشینی رونالدو و سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه او چندان از این موضوع خوشحال نبود، صحبت کرد. برونو در این باره گفت: جوان‌های ۱۷-۱۸ ساله وقتی روی نیمکت می‌نشینند، اخم می‌کنند. حالا تصور کنید بازیکنی که به هر چیزی که در دنیای فوتبال وجود داشته، دست یافته، روی نیمکت بنشیند. رونالدو جاه‌طلب است. من نمی‌توانم جواب این سوال را بدهم اما بیرون ماندن برای هر کسی سخت است. با این حال به نظرم مهم‌ترین چیز، پاسخی بود که او وقتی که وارد زمین شد، به تیم داد. وقتی تیم گل می‌زند برای همه یکسان است؛ چه کریستیانو و چه بازیکن دیگری. حالا ما می‌خواهیم به نیمه نهایی برسیم و برای این کار، به تیم و بازی تیمی نیاز داریم.

ستاره منچستریونایتد در ادامه درباره هت‌تریک گونزالو راموس گفت: اگر گونزالو خوب نیست، پس هیچ بازیکن خوب دیگری در این جام وجود ندارد‌. من فکر نمی‌کنم که برای او شروعی از این بهتر می‌توانست شکل بگیرد. خوشحالیم که امشب، شب او بود و دیگران هم از بیرون کمکش کردند. این موفقیت‌ها به تنهایی به دست نمی‌آید.