۲ اعزام بین‌المللی برای شاگردان حسن رنگرز و فرنگی‌کاران امید


کد خبر : 1939495 |
03 خرداد 1402 ساعت 01:47 |
38 بازدید |

0
دیدگاه


دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان از اول خرداد آغاز شده است و شاگردان حسن رنگرز خود را برای حضور در دو میدان بین‌المللی آماده می‌کنند.

2 اعزام بین‌المللی برای شاگردان حسن رنگرز و فرنگی‌کاران امید

این رقابت‌ها 9 و 10 خرداد در ارمنستان برگزار می‌شود.



منبع این رقابت‌ها 11 تا 14 خرداد در قرقیزستان برگزار می‌شود که تیم فرنگی هشتم خرداد به بیشکک اعزام می‌شود، اما این تنها اعزام بین‌المللی تیم فرنگی نیست و قرار است تیمی متشکل از احتمالاً 10 کشتی‌گیر نیز در همین مقطع روانه ارمنستان شود تا در جام بین‌المللی این کشور شرکت کند.

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از تسنیم، تیم ملی فرنگی قرار است با پویا دادمرز در 55 کیلو، مهدی محسن‌نژاد در 60 کیلو، ایمان محمدی در 63 کیلو، سیددانیال سهرابی در 67 کیلو، محمدرضا گرایی در 72 کیلو، محمدعلی گرایی در 77 کیلو، علیرضا مُهمدی در 82 کیلو، ناصر علیزاده در 87 کیلو، محمدهادی ساروی و مهدی بالی در 97 کیلو و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم در تورنمنت رنکینگ‌دار بیشکک حضور پیدا کند و به همین منظور تمرینات تیم حسن رنگرز از اول خرداد در کمپ تیم‌های ملی آغاز شده است.

ترکیب تیم اعزامی به این رقابت‌ها را پنج کشتی‌گیر از تیم حمید باوفا تشکیل خواهند داد و پنج نفر دیگر نیز از بین کشتی‌گیران رده سنی امید که در جام تختی عملکرد قابل قبولی داشتند، انتخاب شده است.