۴ برنز و ۲ فینالیست بوکس ایران در تورنمنت کویت

اما سجاد محمدپور بوکسور ۵۷ کیلوگرم ایران که پیش از این برابر “بیای جوخادار” از سوریه ۵ بر صفر پیروز شده بود، در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف “ساراوات سوکست” از تایلند رفت که نتیجه را ۴ بر یک واگذار کرد تا بر سکوی سومی مشترک این دوره از رقابت‌ها بایستد.

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از ایسنا، یک‌شنبه دوم مرداد ۱۴۰۱ چهارمین روز از نخستین دوره تورنمنت بین‌المللی بوکس کویت پیگیری شد که ۶ نماینده ایران به مصاف حریفان خود رفتند. در پایان مبارزات این روز ۴ نماینده ایران با شکست برابر رقبای خود با مدال برنز از این رقابت‌ها کنار رفتند و دو بوکسور دیگر ایران اما با پیروزی مقابل حریفان، در اوزان خود فینالیست شدند.

باقر فرجی بوکسور ۶۳.۵ کیلوگرم ایران در دیدار نیمه‌نهایی این‌وزن “یحیی سامی” از عراق را ۵ بر صفر شکست داد و دومین فینالیست تیم ایران شد. او در گام اول “حسن الفتحلی” نماینده میزبان را ۵ بر صفر شکست داد و در دومین مبارزه “موا الخامری” نماینده یمن را ۵ بر صفر از پیش رو برداشت.

حسین میراحمدی بوکسور ۸۰ کیلوگرم تیم ملی نیز در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف “ارکین عدلبیک” از قزقیزستان دارنده دو مدال برنز آسیا ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ رفت که ۳ بر ۲ مغلوب شد تا به مدال برنز برسد. او در اولین مبارزه خود برابر “راکئان التقفی” از عربستان ۵ بر صفر به برتری رسید و در دومین مبارزه نیز برابر “ویلیام روسنوف” از بلغارستان ۴ بر یک پیروز شد تا راهی نیمه‌نهایی شود.


کد خبر : 1835131 |
03 مرداد 1401 ساعت 01:42 |
115 بازدید |

0
دیدگاه

طوفان شریفی بوکسور وزن ۹۲ کیلوگرم در اولین پیکار “رشید مهرینفر” از بحرین را ۵ بر صفر شکست داده بود اما در دیدار مرحله نیمه‌نهایی به مصاف “دیوربیک اورالوف” حریف قدرتمند ازبک رفت و با واگذاری ۳ بر ۲ نتیجه، به نشان برنز رسید.

نتایج بوکسورهای ایران در روز چهارم این تورنمنت به شرح زیر رقم خورد:

همچنین شاهین موسوی دیگر نماینده ۸۰ کیلوگرم ایران، در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف “دیلشودبیک روزمتوف” نایب قهرمان جهان ۲۰۱۹ و قهرمان آسیا ۲۰۲۱ از ازبکستان رفت که در دیداری نزدیک ۳ بر ۲ شکست خورد تا مدال برنز را کسب کند. او در اولین مبارزه خود مقابل “رهماندو هالیمولاتی” از چین ۵ بر صفر پیروز شده بود. موسوی در این مسابقات از وزن ۷۵ کیلوگرم به وزن ۸۰ کیلوگرم رفته بود.

اما در مبارزات روز دوشنبه سوم مرداد که روز پایانی مسابقات است، مصطفی ریگی در دیدار نهایی وزن ۵۱ کیلوگرم به مصاف “عبدومجید مانوپوف” از ازبکستان خواهد رفت و باقر فرجی نیز در فینال وزن ۶۳.۵ کیلوگرم با “خوناتیپ پیدنوچ” از تایلند مبارزه خواهد کرد.

اولین دوره تورنمنت بین‌المللی بوکس کویت از روز پنج‌شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ با حضور ۷۲ بوکسور از ۲۲ کشور به میزبانی فدراسیون بوکس این کشور آغاز شد و دوشنبه سوم مرداد به پایان می‌رسد.

علیرضا استکی به عنوان سرمربی و غلامرضا کریمی به عنوان مربی هدایت این نفرات را بر عهده دارند.



منبع
در پایان روز چهارم تورنمنت بین‌المللی بوکس کویت، ۴ مدال برنز و ۲ فینالیست حاصل تلاش نمایندگان ایران شد.

مصطفی ریگی بوکسور وزن ۵۱ کیلوگرم ایران، در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف “منصور مبارک” از کویت رفت و با پیروزی ۵ بر صفر فینالیست شد. او پیش از این برابر “ارگونال صبری” از بلغارستان ۳ بر ۲ پیروز شد و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد.